Kontakt os

Kontakt os
Besøg vores butik
Kronprinsensgade 2
1114 København
Bestillinger efter PostNords julefrist
PostNords officielle julefrist for garanteret levering inden juleaften var fredag den 19. december kl. 15.00. Vi afsender fortsat alle ordrer hurtigst muligt, så snart de modtages, men PostNord kan ikke længere give 100 % garanti for levering inden juleaften (tirsdag den 23. december).
Bestillinger frem til mandag den 22. december kl. 15.00 kan stadig nå frem inden jul
Vores erfaring er dog, at mange pakker stadig når frem til tiden, selv efter julefristen – men levering afhænger af PostNords kapacitet og lokale forhold.
*Bemærk: Denne information gælder varer med "Afsendes straks på alle hverdage ved bestilling før kl. 15.00" på produktsiden. Varer med længere afsendelsestid kan have senere levering.
Vi anbefaler: at alle bestillinger foretaget d. 18-22. december vælges "Afhentes på posthus" som leveringsmåde. Så skal du selv afhente pakken på posthuset, men til gengæld undgår du også omdelingsfejl af postbudet. Har du bestilt med omdeling (levering til døren), men postbudet registrerer ikke nogen hjemme på leveringstidspunktet, så tager han pakken med tilbage (den bliver IKKE sat i garage eller lignende uden modtagerflex). Denne transittid tilbage til posthuset kan tage noen timer. Derfor, vælg "Afhentes på posthus" og minimer risikoen for leveringsproblemer.
PostNord skriver selv på sin hjemmeside:
Tirsdag den 23. december
Sidste omdelingsdag for pakker og breve. Træffer vi ikke nogen hjemme denne dag, lægger vi pakken til afhentning i en pakkeshop, så du stadig kan hente julegaven inden jul. Husk at tjekke pakkeshoppens åbningstid.
Mellem jul og nytår
Vi sender pakker 29 og 30. december mellem jul og nytår.
Bytteønsker og returneringer fra julehandelen vil blive behandlet så hurtigt vi kan og i den rækkefølge, de indkommer.
Her finder du de tre hyppigst stillede spørgsmål og svarene på dem. Hvis du ønsker at se svaret, skal du blot klikke på spørgsmålet.
Kan du ikke finde et svar på netop dit spørgsmål, er du velkommen til at sende spørgsmål via vores formular lidt længere nede på siden.
-
Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?
Når du har lagt en vare i kurven og købt varen, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gør vi for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og dermed vil varen stå som udsolgt. Men du skal ikke være bekymret - det gælder kun for fremtidige køb. Din ordre vil blive sendt samme dag, hvis produktet har "Leveringstid: 1-2 hverdage" på produktsiden, og du bestiller inden kl. 15. Normalt modtager du uret med posten den følgende hverdag.
-
Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?
Med de fleste lænkeure kan du billigt tilkøbe et lænkeværktøj:
Når du lægger det valgte lænkeur i indkøbskurven, så placeres automatisk også et lænkeværktøj i kurven - hvis det passer til dit ur. Du kan dog fravælge dette, når du lægger uret i indkøbskurven, hvis du ikke ønsker det. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven igen, hvis du ikke ønsker det alligevel.
Vores værktøj til lænkejustering fungerer som vist her: :
https://www.watchia.dk/bracelet-adjustment -
Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?
Vi henviser til punktet bytte og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.
Der er ingen administrationsgebyrer ved at bytte, og du kan gratis benytte vores returlabel til bytte (sendt på email fra ordre@reverie.dk). Se bagsiden af din følgeseddel for bytte- og returskema. Bemærk: Ved brug af vores returlabel til refundering af ordren, fratrækkes 50 kroner fra ordrens kreditering.